Siis todella, mä syötän noi turpeet niille jotka sitä mulle suositteli. x) Oisko pari päivää kun vaihdoin marsuille ne ja nyt haisee koko kämppä ihan navetalle. Huomenna saa mies tuoda puupellettiä ja purua, mulle riitti. Vaikka sitä purua sitten onkin joka paikassa, niin parempi sekin kun tää kamala haju. Joku marsuista aivastelee, mutta vaikka kuinka tuijotan, en nää kuka se on. En viitsisi pistää ditrimille koko kuuden yksilön laumaa. Kukaan ei rohise eikä mitään, mutta aivastelee kyllä ja kovasti. Kultu ja Matami käy valtataistelua, mutta ei vielä karvat pöllyä että sovitelkoot.

Meidän kissat taas on repässeet. Mä lähes kuolin nauruun kun ekan kerran näin Lillin keksinnön. Ne tykkää olla meinaan parvekkeella, mutta eivät tykkää jos en päästä niitä heti pois kun haluavat. Nicky mouruaa niin kovaa että sen kuulee kahden oven läpi tänne sisälle, mutta Lilli pieni kun ei oikein osaa, niin se hyppää ovea vasten niin, että pää näkyy sitten oven ikkunasta.Ikkuna on ehkä metrin korkeudella, että sillä on aina sitten vähän hidas alastulo kun oven avaa, saa ravistella kissan eka irti ovesta ja sitten sen saa sisälle. Loistava :D

Totesin myös taas blondiuteni tänään. Harmittelin mielessäni sitä, kun tuo isoin lauma juo juomapullonsa niin nopiaan tyhjäksi että vettä saa olla koko ajan laittamassa lisää. Uusi upea keksintöni, mistä olen kovin ylpeä, koska se ratkaisi ongelman täydellisesti on....tadaa, toinen juomapullo. Tämänkin keksimiseen meni pari viikkoa.

Ja nyt on tilaongelma. Tällä viikolla tulee luppanaaraani joka on kantava, se vie neljältä marsulta häkin. Lisäksi vihdoin kotiutuu Eevamarsu ja ylpeydenaiheeni, coronet ja merinouroot Missions sekä Delfoin- marsulasta. Näillä jos jollain pitäisi saada edes keskitason marsuja :) Mutta häkkiprojekti edistyy ja sitten meillä asutaankin isosti, mutta sen aikaa pikkasen nihkeästi. Nuo tulevat uroot kun vielä pitää laittaa erikseen.

Myssyllä on synttärit 19.12, ja olen miettinyt miten hamsteriherran ensimmäistä syntymäpäivää vietettäisiin. Taidan meille ihmisille tehdä jotain herkkua ja herra saa uuden häkin. :) Ja olen oikein innoissani siitä että ollaan saatu vakkarilukija ;) Ja eipä siitä mun foorumilakosta mitään tullut...