Mikä ei toki tarkoita että huono, tai koiran kannalta sitä kyllä. Päivällä Sitid tuli mun luokse ja läähätti aivan hulluna. Ajattelin että sillä on hätä, ja kova sellanen koska se ei koskaan pyydä ulos. Käskin sen ottamaan paikan eteiseen, koira ihan tärisi kun odotti että mä olen laittanut päälle.

Ja, totaalinen ripuli. Näitä Collikoiden ykkösjuttuja. Sama toistui paria tuntia myöhemmin. Muuten koira on ihan oma itsensä, itseasiassa virtaa on paljon enemmän kun normaalisti. Viriteltiin tossa motivaatio huippuun ja harjoteltiin ihan helppoja juttuja, ja tassua tuli niin että mun toinen käsi on ihan koiran kynnen repimä. Eli pikkasen ylimäärästä virtaa, koska ikinä tuo ei uskaltaisi mulle sellasta tehdä. Ja piti vielä oikeen riehaannuttaa.

Pitelin tossa meidän peruaanikakaraa wocoa sylissä, yhtäkkiä alko tuntumaan reidellä jotain lämmintä ja se siis pissasi mun päälle, monen pyyhekerroksen läpi.

Aloin tänään foorumipannaan. Oon niin raivostunut ihmisiin jotka tosielämässä ovat oikeitä hiiriä ja pätevät pätemistään sitten kasvottomina foorumeilla. Pikkuhiljaa oon vähentänyt käymistä harrastajafoorumeilla ja tänään loppu mielenkiinto viimeiseenkin. suurin ongelma jyrsijäpiireissä on että kaikki harrastajat ovat oikeastaan naisia, jotenka kuppikunnat syntyy pian ja kyräilylle ei ole loppua näkyvissä. Mutta eniten kaikista mua ärsyttää pikkuvanhat lapset. Kaipaisin niin kovasti vaan aikuisille suunnattua foorumia missä kättä en tarvitse vääntää pikkuasioista. Lääh ja puuh, helpotti.