Sanotaanko, että parhaat naurut ikuisuuksiin sain tänäaamuna, kun avasin sähköpostini. Kun reilulle sadalle pitovaikeusjyrsijälle tai kanille on tarjonnut kodin, koskaan törmäämättä tälläiseen...niin oli kai jo aika :D (olus se, että varmaan kymmenkertaselle määrälle olen sitä myös tarjonnut, mutta ovat kaatuneet kuljetusongelmiin)

Kävin sähköpostikeskustelua ihmisen kanssa joka oli luopumassa akvaariosta, marsusta ja neljästä gerbiilistä. Tarjouduin antamaan kodin näille kaikille. Hän sitten sanoi että gerbiilejä on käsiteltävä joka päivä, muuten alkavat puremaan, että vaativat käsittelyä. Joopa joo, tähänhän mä en ole koskaan uskonut ja toin sen ilmi. Samalla kun sen, että marsua ei tule pitää yksin. Ja todella, gerbiileistä sanoin että olen aikanaan kasvattanutkin, että eivät ihan outoja eläimiä mulle ole.Niin johan tuli viesti:

Olen nyt sitä mieltä että sinä et ala neuvomaan minua,luulet varmaan olevan
ainut ihminen maan päällä joka on kasvattanut gerbiilejä,no huh huh...

ANteeksi nyt vaan mutta gerbiilit,marsut,luppakorvakanit ym muut jyrsijät ovat
olleet minulle koko elämän tuttuja ja tiedän eläimeni miten käyttäytyy jne...
Myös eksoottiset eläimet.

Ihminen on tärkein kenen kanssa on minun tultava toimeen,koska haluan
myöhemmässä vaiheessa nähnä minun eläimet,MUTTA SINUN KANSSA EI OLE MITÄÄN JAKOA
TULLA TOIMEEN TMS. KASVATA MITEN TYKKÄÄT MUTTA NÄIHIN ET KOSKE,ENNEMMIN PIDÄN
ITSELLÄNI KUN ANNAN POIS.

JA NÄILLE ELÄIMILLE EI OLE MIKÄÄN PAKKO SAADA UUTTA KOTIA VAAN JOS JA KUN HYVÄ
KOTI LÖYTYY NIIN SAAVAT SEN MUTTA IDIOOTEILLE EN ANNA!!!!

Huikan varmaan minulla enemmän kokomusta,elämän varrelta!

EN ENÄÄ HALUA KUULLA SINUSTA MITÄÄN!-KIITOS-

 

 

Sitä voi sitten jokainen miettiä, miksi elämänkokemus ei ole saanut mitään aikaan pääkopan sisällä, lähinnä veikkaisin että teini asialla. Kiitin häntä kuitenkin vielä näistä suurenmoisista nauruista, jotka on pakko jakaa myös harrastajaystävieni kanssa. Oikeesti jeesus, mitä idiootteja sitä joutuukin kohtaamaan. Luuserin maineen antaa tuo viimenen lause, asioita ei käydä läpi loppuun kun ei oo pokkaa. Mut mä sain kiksit.